Header osebos

Heb je een vraag...?

.....of kom je ergens niet uit?

Hieronder vindt je onze meest gestelde vragen

Prijzen

Wat zit er bij de prijs inbegrepen?

Onder de prijzen van een vakantiehuis zie je welke bijkomende kosten er worden gerekend. Tijdens het boekingsproces zie je of je deze kosten vooraf of bij aankomst betaalt. Ook staat dit vermeld op je reserveringsbevestiging.

Let op: de totaalprijzen die wij op de website tonen zijn inclusief de bijkomende kosten op basis van 1 persoon.

Betaal ik toeristenbelasting?

In Nederland en België wordt toeristenbelasting gevraagd. Dit is per gemeente verschillend, ook qua leeftijd. Tijdens de boeking zie je hoeveel je moet betalen. 

Moet ik schoonmaakkosten betalen?

De schoonmaakkosten zijn in de huurprijs inbegrepen, tenzij anders overeengekomen

Wat kost een weekend van vrijdag tot zondag?

Een weekend van vrijdag tot en met zondag heeft dezelfde huurprijs als een weekeinde van vrijdag tot en met maandag. De toeristenbelasting is dan uiteraard wel lager.

Betaal ik apart voor water- en energiegebruik?

De energiekosten zijn inbegrepen in de huurprijs, tenzij anders overeengekomen

Moet ik een borgsom betalen?

Je hoeft geen borgsom te betalen, tenzij anders overeengekomen

Wijzigen en annuleren

Kan ik mijn bevestiging annuleren?

Je kunt je reservering binnen 24 uur na de boekingsdatum kostenloos schriftelijk annuleren, tenzij het verblijf binnen één maand na de boeking valt. Als deze termijn voorbij is gelden de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld in de huurvoorwaarden (te vinden als bijlage bij de reserveringsbevestiging of op de website).

Hoe geef ik later een wijziging door?

Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via e-mail naar info@dewijngaard.nl of telefonisch via 043-4501180.

Reserveren

Hoe vind ik een beschikbaar vakantieverblijf?

Via de zoekmachine op de homepage van de website vindt je beschikbare accomodaties.

Je kunt selecteren op bestemming, plaats, verblijfsduur, aantal personen, maand en aankomstdag. Na het bevestigen van deze zoekopdracht kunt je vervolgens de selectie verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom.

Een andere mogelijkheid is het intypen van een accomodatienaam in het testvak aan de rechterzijde van de homepage. Ook kun je hier zoeken op bestemming en vakantiepark.  

Ik vind geen passend vakantieverblijf? Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Ons actuele aanbod vindt je via de zoekmachine op de homepage. Kun je geen passende accommodatie vinden, bel of mail dan met onze klantenservice. Wij helpen je graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf. Telefoonnummer: +31(0) 43 4501180 of mailadres: info@dewijngaard.nl.

Wat is de procedure als ik een online boeking maak?

Als je via de website 'dewijngaard.nl' een boeking hebt gemaakt, ontvang je de reserveringsbevestiging van je verblijf per e-mail. Je aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en je krijgt meestal binnen enkele uren een reserveringsbevestiging met de factuur per mail toegestuurd.

In sommige gevallen sturen wij je reserveringaanvraag rechtstreeks door naar de verhuurder die spoedig contact met je op zal nemen. 

Waar vind ik de huurvoorwaarden?

De huurvoorwaarden van 'dewijngaard.nl' vindt je in de onderste balk op onze website, in je reserveringsbevestiging en je kunt ze ook hier lezen.   

Kunnen we ook reserveren met een groep jongeren?

Je kunt in principe reserveren voor een groep jongeren. Je dient je wel als zodanig kenbaar te maken! Doe je dit niet, dan behouden wij ons het recht voor je reservering te annuleren.

Mag ik mijn huisdier meenemen?

Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier (in overleg) is toegestaan. Vaak staat er bij de 'bijzonderheden' of 'bijkomende kosten' of het huisdier gratis of tegen betaling mee mag.  

Met hoeveel personen mag ik in de vakantiewoning? Mogen er extra personen mee?

Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. Het is niet toegestaan extra personen mee te nemen, tenzij dit uitdrukkelijk is aangegeven (in de tekst, bij de bijzonderheden of bij de bijkomende kosten).

Wordt een baby meegerekend als meereizend persoon?

Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Deze opgave is inclusief baby’s en kinderen, tenzij er uitdrukkelijk staat dat er bovenop dit aantal nog een extra baby is toegestaan.  

Kan ik een optie nemen?

Misschien wil je eerst even nadenken alvorens te reserveren. Het is zonde als je dan net te laat zou zijn. Daarom geven wij graag een optie.

Neem voor een optie contact met ons op via 043-4501180 of info@dewijngaard.nl.

Uw vakantie

Waar kan ik de sleutel van mijn vakantieverblijf ophalen?

Uiterlijk 6 dagen voor je aankomst ontvang je van ons een mail met instructies hoe je bij je vakantiewoning komt, waar je de sleutel in ontvangst kunt nemen en meer algemene informatie.

Waar kan ik meer informatie vinden over de bestemming waar ik naar toe ga?

Op de bestemmingspagina vindt je meer informatie over de plaatsen waar onze vakantiewoningen en bungalows liggen.

Mag ik roken in mijn accommodatie?

Bij de 'kenmerken' van de accommodatie op de website staat of roken is toegestaan of niet. We vinden het prettig wanneer je zo weinig mogelijk in onze vakantiewoningen rookt.

Wat is de aankomst- en vertrektijd?

De aankomst- en vertrektijd vindt je op de pagina van de accommodatie en onderaan op je reserveringsbevestiging. In het algemeen geldt dat de aankomsttijd 15.00 uur is en de vertrektijd 10.00 uur.

Ik heb iets vergeten/laten liggen in mijn vakantieverblijf. Hoe kan ik dit terugkrijgen?

Wanneer je iets vergeten bent bij vertrek, verzoeken wij je dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Gevonden voorwerpen sturen we uiteraard graag naar je toe. De portokosten bedragen in de meeste gevallen 7,25 euro.

Acties en kortingen

Ik wil mij aanmelden voor de nieuwsbrief

Op de homepage van de website kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij je op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.  

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief

In de verzonden nieuwsbrief vindt je onderaan de mail een link waarmee je je kunt afmelden voor de nieuwsbrief.  

Betalen

Kan ik een reservering maken zonder creditcard?

Je kunt reserveren zonder creditcard.

Waar kan ik de betalingsvoorwaarden en het rekeningnummer vinden?

In de reserveringsbevestiging staan de betalingsvoorwaarden, het rekeningnummer en het bedrag dat je dient over te maken. Je kunt ook gebruik maken van de Mollie betaallink.

Moet ik het volledige bedrag betalen of een aanbetaling?

Wij vragen een aanbetaling van 25% van de huursom binnen twee weken na je reservering. Het resterende bedrag dien je uiterlijk 6 weken voor aankomst te voldoen.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem via onderstaande formulier contact met ons op.

De Wijngaard